Ridit Amazing nu! :D

Är tillbaka uppe på lanet nu efter att ha ridit Amazing!
Kan ju säga att det var riktigt kul, men blev skapligt slutkörd, haha ;)
Kändes som att mina ben inte kunde bära mig efteråt, x)

Iaf, hon var verkligen helt otrolig som helst!
Absolut inte den sorts häst jag brukar rida, men man lär sig ju mer av att rida olika sorters hästar!

Hon var hur lätt som helst att få ner i form typ, om man bara tog i tyglarna så gick hon ner, underbart! :,)
Dock var det vääldigt mycket skänkel osv som gällde, som tur var fick jag en piska.
Annars hade jag nog inte kunnat stå upp i dagsläget.

Morsan skulle ha tagit kort när jag red, men det blev ju som vanligt när hon håller i en kamera..
Man får vara glad om man ser vad det är på bilderna (y
Men hon är ju snäll som försöker iallafall, hah :)

Men iaf, det var verkligen jättekul att rida denna häst, ska bli kul att få göra det på lördag igen.
Tack Marie! :)

Iaf, Jannica kom och hälsade på här uppe på lanet förut, gud så saknad den ungen är alltså! :(
Var allt för länge sen man träffade henne..
Tycker du borde börja i Ankarsrum (a

Var ochså nere och kollade hur Tamarillo gick idag, det var mycket bättre, och syntes knappt nånting!
Och igår kunde han knappt trava, lilla gubben! :(

Nu ska jag ta o fortsätta o göra ingenting, hare gött! ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Bra jobbat Emma! Hoppas ev träningsvärk är borta till på lördag!

Marie, din tränare & Amazing

2011-01-05 @ 23:00:12
URL: http://www.justamazing.dinstudio.se
Postat av: Emma ;D

Hej!

Tack så jättemycket, träningsvärken börjar faktiskt gå över nu!

Ser fram emot att rida henne på lördag igen! :)

2011-01-06 @ 11:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0