Ridit Tamarillo i kylan..

Tjenare tjenare.
Kom nyss hem efter en .. kall ridtur på Tamarillo.
Han var jättefin, och arbetade superfint i form stundtals, gulle hästen.
Dock gick det ju bara att skritta, vilket han tyckte var väldigt tråkigt.. men jag förstår honom..
Satans vinter..
Men iaf, när jag kom till stallet var hästen min nästan fixad o klar (a)
Min fina älskling drog ner dit en stund innan jag kom hem, så nere i stallet var det bara att slänga på sadel o träns och den ge sig ut en sväng.
Tack min fina gubbe, hade inte gått utan dig ! :)
Han är så snäll älskling, haha :)
Ska snart äta också, Kickens mamma håller på att laga mat, vilket oftast (alltid) betyder mums!
Hon är jätteduktig på att laga mat kan jag lova, hihi.
Senare kommer inlägg 06, min dag i text/bilder.
Har inte tagit en enda bild idag, så får bli i text..
Dock tog Bella några mobil bilder så får väl se till att hon skickar dom till mig ;)
Vi hörs snart! :)
Tjenare tjenare.

Kom nyss hem efter en .. kall ridtur på Tamarillo.
Han var jättefin, och arbetade superfint i form stundtals, gulle hästen.
Dock gick det ju bara att skritta, vilket han tyckte var väldigt tråkigt.. men jag förstår honom..
Satans vinter.. idag är det verkligen ruggigt kallt..

Men iaf, när jag kom till stallet var hästen min nästan fixad o klar (a)
Min fina älskling drog ner dit en stund innan jag kom hem, så nere i stallet var det bara att slänga på sadel o träns och den ge sig ut en sväng.
Tack min fina gubbe, hade inte gått utan dig ! :)
Han är så snäll älskling, haha :)

Ska snart äta också, Kickens mamma håller på att laga mat, vilket oftast (alltid) betyder mums!
Hon är jätteduktig på att laga mat kan jag lova, hihi.

Senare kommer inlägg 06, min dag i text/bilder.
Har inte tagit en enda bild idag, så får bli i text..
Dock tog Bella några mobil bilder så får väl se till att hon skickar dom till mig ;)

Vi hörs snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0