Saknar min älskling..

Sitter hemma hos mig, älskling gick hem för typ en timma sen!:(
Den dumma ungen sa att han var tvungen att fixa datorn..
Blev faktiskt jätteledsen, men lyckades hålla tillbaka tårarna tills han hade gått.
Ska verkligen försöka börja gråta mindre, det är typ.. en vardags rutin!
Haha, låter helt sjukt men så är det typ.
Och har jag ingenting att gråta över, så kommer tårarna ändå, utan att jag kan styra över dom.
Ja, det är bra konstigt det där.
Fast jag är ju en jävligt glad person annars, när jag är ledsen är jag det typ i 5 minuter, hah.

Men skit i det nu.
Imorgon ska jag vara med min sjukt saknade Becka!
Var jätte länge sen jag var med henne själv ! :(

På fredag ska jag försöka ta med Tamarillo upp till ridhuset.
Han behöver verkligen ridas igenom, har ju träning på söndag.
Ska försöka ta med någon som kan ta lite kort också, får tvinga becka ;)
Älskling är ju i skolan tills 5 så :(

vet inte vad jag ska göra nu, funderar faktiskt på att hoppa ner i sängen..
Få sova ut riktigt ordentligt.. mums.
Är så sjukt jävla trött hela dagarna i skolan! :(

Ahja, vi hörs! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0