sitter hemma hos älskling, som vanligt..

Sitter hemma hos älskling nu, sitter vid varsin data som vanligt..
Romantiska vi är ju? ..
Men ska snart se till att han blir klar så vi kan lägga oss i sängen och mysa!
Bara en natt kvar ju, sen blir det att sova med älskling!
Gud vad jag kommer sussa gott med älskling next to me ;,)
Älskar fredagar alltså..

Imorgon kommer inlägg 08, ett speciellt ögonblick i mitt liv tror jag det var.
Vet precis vad jag ska skriva om, hihi (a)

Men ja, i helgen är det minilan hemme hos Tonek också förmodligen..
Hoppas inte det, eller iaf inte att älskling ska dit..
Enda gången vi kan sova på hela veckan ska vi åka bort och sitta uppe hela nätterna.. nej tack.
Men vi får väl se hur det blir, åker han dit gör väl jag också det.. -.-
Sen blir vi alltid osams när vi är på lan också, fråga mig inte varför..
På sportlovet är det ju lan här i Hummelstad, och då ska vi ju dit, fast då är det ganska kul!
Dessutom är det längre än en helg, så då får man ju fortfarande sova med älskling efter lanet ;)
Men men, fan vad mycket lan det bev här helt plötsligt..

Nu har jag tråkigt, ska ta o göra något vettigt..
Ladde, min fiina gumma!










För övrigt är jag riktigt trött på er som har fördomar mot travare.
De har precis lika stor rätt att få synas och bli älskade i dagens samhälle som att halvblod har.
De ska inte frysas ut för en märkning på halsen och en annorlunda gångart, för det är dom.
Faktum är att Ladde är en av dom underbaraste hästarna jag någonsin träffat.
Har aldrig haft en häst som ställer upp lika mycket för sin ryttare som hon gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0