Ska bygga ett hur på minecraft med älskling nu (y)

Tjenare tjenare :)

Skulle ju longerat Jane idag, men hon typ fastnade i den djupa snön?
Så ja, det gick inte så jätte bra, haha.
Men gick en sväng med henne iaf, och då var hon jätte lugn.
Annars brukar hon ju vara jobbig att leda till o med, men hon var super snäll :)
Sen blev hon helt överlycklig när hon hittade en gräs tuss också, haha gulle häst.

Men på tisdag är morsan ledig, så ska ta upp henne till ridhuset o longera henne då.
Tar med sadeln upp, så kanske blir att jag skrittar några varv eller nåt, beroende på hur hon är vill säga.
Men det blir nog bra :)

Nu ska jag och älskling bygga ett hur på minecraft tillsammans, haha så coola vi är.
Men vårat hur kommer bli dö läckert, det jag jag nästan lova :)

Hihi, ja men vi hörs senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0