Sorry för 0 uppdate idag..

Somsagt, har inte kunnat blogga nånting idag..
Efter skolan ville jag ha lite egen tid med min älskling, vi låg o kollade på film och myste gärnet :)
Catch me if you can hette filmen, dö bra var den.
Absolut sevärd.
Hann inte rida idag, dessutom var det piss väder..
Men ska ut med Tamarillo imorgon, han kan ju inte stå för mycket pga hans ålder, finns ju risk att han får ont nånstans osv..
Det vore inte kul, han som är så fräsch gammel mannen!
Sen på torsdag eller fredag ska jag försöka slänga in en träning för Marie också, om hon kollar sina sms, hihi (a)
Men har inte mycket att skriva om, har varit en tråkig dag som vanligt ( om man bortser från älsklig, hihi )
Slänger upp 2 bilder på Jane bara för att jag saknar tiden då man kunde rida på banan..
Förbaskade snö..
Km 2010, kom 2a med Jane :)



Maskerad hoppning i mars 2010.
Är man en riktig indian hoppar man ju barbacka, eller hur? ;)
Och ja, hindren är bara 30-40 cm höga, men ni kan ju prova att sitta på hästen själv o hoppa högre, haha ;)
Fast tog ju på sadeln efteråt och hoppade en hel bana på 80 cm på Jane första gången och 0ade, skitkul! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0