Till Anonym.

Hej, och tack så jättemycket för att du gillar min blogg!

Ang hjälmen, den är verkligen superskön, och har en otroligt bra passform.
Den finns bara i tre storlekar, men det går lixom att " spänna in den " där bak, så även fast du har litet / stort huvud kan du ha samma hjälm.
Så dom är verkligen jättebra, är as nöjd med den jag har!
Prova dock innan om du tänkt köpa en sån hjälm.
Köpte Medium första gången, utan att prova.
Då jag har extremt litet huvud var den för stor även när jag hade den som mest inspänd.
Tror inte att den är så jättedyr heller, kan kolla upp vart den går o köpa samt pris om du är intresserad? ;)
Kommentera det här inlägget isf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0