Träningen för Marie var helt awesome!

Som sagt, träningen för Marie var verkligen helt fantastisk.
Hästen gick helt kanon, det var nästan bara att hålla i tyglarna så gick han ner i form, underbart!
Lyssnade hur fint och bra som helst på alla hjälper, stundtals kändes det som att han dansade fram alltså.. mums!
Han har aldrig någonsin gått så bra som han gjorde idag, och det måste varit väldigt länge sen jag red så bra..
Alltså seriöst, det var verkligen helt awesome.
Synd att varken mamma eller älskling kunde vara där och se hur jäkla stolt jag blev över min fina häst.
Men ja, det trodde jag verkligen inte om honom..
Marie är väärldens bästa tränare kan jag ju bara säga (a)
Det är alltid en sån jäkla skillnad efter ett ridpass för henne.. helt otroligt.
Fast nu har ju Ladde fått ett nytt täcke iaf, någon häst i hagen har bitit sönder hennes.. -.-

Men nu sitter jag iaf hemma hos Tonek på mini lan.
Är inte så mycket folk här, skönt ;)
Vet inte om det blir att sova här inatt, annars kommer morsan och hämtar upp oss senare ikväll ;)

Uppdaterar mer senare!



Tamarillo med sin gamla ägare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0