Don´t know what to say..

"Att regndroppar faller som tårarna gör, det rår inte stjärnorna för.. "

Älskling, du ska veta att jag är ledsen för allt jag har gjort mot dig den senaste veckan.
Jag har verkligen varit ett svin mot dig, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det.
Det än inte med mening jag gör så här, men det bara kommer och jag gör mitt bästa för att kontrollera mig själv, men det är inte alltid det går.
Och du, om jag "skyller" allt på dig.. så förlåt så jättemycket.
Du förtjänar någon som är så mycket bättre än mig, men du stannar kvar, och gud vad jag älskar dig för det.
Du har ett hjärta av guld, jag hoppas att du vet om det.
Du ska vara stolt över den du är, din mamma har gjort dig till en underbar kille.

Det ska vara du och jag hela livet ut, det bara är så, det finns inget annat alternativ.
Så länge du vill ha mig kommer jag att stanna här, bara så att du vet..





Du är den vackraste som finns i hela världen.


Kommentarer
Postat av: Kicken

Gul unge <3 :)

2011-01-23 @ 12:00:54
Postat av: Emmaaaaah ;)

Dukanva<3

2011-01-23 @ 17:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0