Beeeckaaaaaa här! ;d

Tjenare!

Beckaaa här sitter jämte Emmaaa, hon tyckte att jag skulle gästblogga lite, så vafan jag får la se till och göra de :)
Kan ju börja med att säga att min underbara lilla neger fyller år idag så grattis Nisse,
vilket tyvärr jag hade glömt bort, så för ca 10 min sen när hon sa de så trodde jag inte på henne, utan svarade: haha aa jätte kul^^

Men så vare, en liten fjortis blir hon idag alltså, och hon behöver nya strumpor..
så de får bli hennes present från mig ;)
Haha, passande att jag tänkte ta med mig en försenad julklapp idag nu när jag kom hit, men den glömde jag ju såklart! Bäst som jag är.......

Vet i fan vad jag ska skriva så kan ju skriva om min underbara neger som jag älskar över allt annat!

Under dom här 2 åren som snart har gått, så är du fan den underbaraste människa jag någonsin träffat gumman,
Men dig kan jag göra alla med och för, du är fan helt unik.
Jag är så jävla ledsen för dom gånger vi bråkat. Utan dig är jag inte hel och med menar jag.
Alla andra jag umgås med kan jag inte vara så som jag är med dig med.
Du accepterar mig helt, trots alla misstag jag gjort och dom problemen som följer mig.
Du tröttnar aldrig när jag sitter och ältar om samma sak gång på gång, fast du kanske inte orkar lyssna så gör du ändå det. Avbryter mig inte utan sitter och lyssnar tills jag är klar, om jag sitter o tjuter så tröstar du mig, och jag dampar runt dampar du med mig. Lika så gör jag och kommer alltid att göra med dig.
Vi har så många oförglömliga minnen tillsammans hjärtat. Minnen bara du och jag känner till..
Minnen som föralltid kommer vara våra. Och du ska inte tro att jag har bytt bästis, för de har jag inte..
de har bara varit så att hon har funnits och jag snackat ut med henne. Men du kommer alltid ändå vara mitt första handsval. För allt vi gått igenom har jag inte gått igenom med någon annan, det har varit dig jag umgåtts med alla sekunder, minuter, timmar, dagar, veckor och månader under dom här 2 åren som nu gått i sommar i början på juli..

Sommaren 2009, när du kom in i mitt liv har allt förändrats, det var första gången jag känt en sån närhet med en brud som jag gör med dig. Du är en sån person som jag kan dela allt med, mellan himmel och jord, den personen jag skulle hoppa för. Det finns så många ord för att beskriva dig Neger och dom orden orkar man inte direkt sitta och skriva ner här. Men du vet säkert mer än de som jag redan skrivit här.. Du är den underbaraste. Jag älskar dig.
DU är min bästa vän från första dagen vi sågs och föralltid fram nu i vår framtid.
Jag vet att jag sagt detta till andra, men DU är underbarast. Och det är bara du som är min bästa vän.

Hoppar du hoppar jag, så äre bara.. lever för dig.

/ Din Becka bajsunge.

Kommentarer
Postat av: Emmaaaaah ;)

ÄLSKAAAAAAAAAR DIG MIN UNDERBARA NISSEJÄVEL!

2011-01-07 @ 21:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0