Bamse gick igenom veterinärbesiktningen!

Glömde säga det igår, eller så var det att jag inte orkade.. haha. Men iaf, han gick igenom utan några som helst problem. Det enda dom påpeka var hans överben eller vad man säger, niiice! Så ja, om allt går som det ska kommer han hem på lördag, fint! tror verkligen på den här hästen alltså.. han är.. speciell på något sätt.. :)

Men eftessom Bamse kommer hem på lördag åkte jag, mamma och Becka upp till Linköping idag, det enda som följer med är ju sadel så han behöver ju en del saker.. haha. Men vart massa fina grejer iaf, landade på 2000.. oooouuppps.. hehe. Men bara mina ridbyxor kostade ju 600 så grejerna var ju inte så dyra egentligen.. Sen vart det självklart IKANO (heter det så??) när vi var klara med hööks, där min fina Becka hitta lite kläder också ;)

När jag kom hem vart det att krama älskling massa! Hade ju inte träffat honom på hela dagen så sakna honom massa! Och han håller på att bli sjuk också, stackarn :( Hoppas han mår bättre imorrn. :)

Men ja, rkar inte blogga mer vi hörs imorgon, då ska Becka rida med mig.. höhö. Får hoppas att Tamarillo är snäll mot henne bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0