Blir så jävla arg..

Som det ser ut just nu, kommer jag inte ens kunna vara med på semestercupen med Bamse. Idag när jag kom ner till stallet för att rida har bamse ett ganska stort sår precis där man har sadeln, så troligen lär det göra jätteont om man lägger på den.. Och Tamarillo hade en tappsko, så red inte någon av dem.
Janne skulle ridit med mig upp till banan så skulle jag tränat lite hoppning inför lördag, men vi får se hur det blir.
Hovslagarn kommer imorgon och slår på Tamarillos sko, och då får vi se hur Bamses sår är. Ska väl prova att lägga på sadeln och se hur han reagerar.
Huvudsaken är iaf att jag kommer kunna vara med med Tamarillo.. Bamse och jag har förhoppningsvis hundratals tävlingar framför oss..

Men kan ju säga det att jag kommer inte ha kvar mina hästar i det stallet längre. Är inte så jävla kul att komma ner till stallet varje dag och hitta sina hästar fulla med sår. Jaaaa visst dom går i flock osv osv, men Tamarillo har gått där i ett år nu, så ska dom fan komma så pass bra överens att dom inte håller på och sparkar varandra i huvudet! Hade förstått om dom kanske hade gett sig på Bamse när han var ny, men så här gör man fan inte. Det kommer sluta med att jag en dag kommer ner och hittar en av mina hästar med en brutet ben, och då jävlar säger jag bara.

Förlåt för mitt lilla utbrott, haha.. men det är fan inte kul att gå och vara otolig över sina hästar 24/7..

idag kommer det inte hända ett skit tror jag. Blir möjligtvus Blackstad lite senare, men det är sånt som märks. SUCK. Så jävla tjurig så det fan inte finns.



Random bild på Ebba, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0