Dålig uppdate..

Men passar faktiskt på att njuta av min vecka här i Sundsvall.. som för övrigt är slut imorgon, haha. Men har verkligen haft en skitrolig vecka! Hela älsklings släkt är så himla snälla och allt. Har varit en chill vecka helt enkelt. Legat nere på stranden typ hela veckan, flera timmar om dagen.. Vart på bio älskling och jag, baksmällan 2 ;) Och vart så ett äventyrsbad.. och ja, massa annat. Har verkligen haft skitkul!

Imorgon ska vi iaf fara hem. HEM TILL SMÅlAND! Där familj och hästar väntar på en. Har saknat mina hästar jättemycket verkligen, speciellt Tamarillo, han slår allt ;) HAN E KIING. Osen har jag saknat mamma också <3

Men iaf, bussen går härifrån vid 9 imorgon bitti.. sen är hemma typ 9 i morgon kväll. Fast är ju i Sthlm ett par timmar också mitt på dagen. huhu. Vi ska väl se om vi får tag på Carine eller något :D

Men ja, vi hös väl! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0