.

Sådärja, alla bilder från igår är uppladdade nu, eller ja inte alla, men de som gick o visa ;) Men jag känner mig rätt stolt, tror att detta faktiskt var första gången jag fotade utan hjälm. Rider alltid med hjälm och tar aldrig någonsin av den så länge jag sitter på hästryggen, men efterssom jag litar så otroligt mycket på dessa hästar blev det en engångs grej bara. Visst kan det hända att dom blir rädda osv, men stod bara stilla på stallplan där de aldrig blivit rädda förut, och det funkade ju bra ;)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer! Just nu sitter jag hemma hos älskling iaf, han sitter o spelar. Kanske blir att umgås lite med min fina Becka lite senare, tror så ;) Sen ska jag rida Tamarillo idag också, ut och galoppera lite!

Bamse anländer nu i helgen om allt är som det ska i veterinärbesiktiningen, kul! Tror på det här, han var verkligen helt underbar! Vinster upp till 130.. niiice ;)

Men jaja.. har tråkigt.. hööööres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0