.

Livet rullar på här uppe i Sundsvall måste jag säga. På något sätt var det ändå ganska skönt att komma iväg hemifrån, bara chilla och koppla av ;)

Men idag har vi iaf legat på stranden och chillat hela dagen. Nämde jag att dom bor typ 50 meter från en sjö med minigolv, kiosk, strand och allt? Sjukt nice! Haha. Men det är nog faktiskt allt vi gjort idag, skulle dragit till stan idag också men tiden bara fooor iväg, haha, får bli imorgon ;) Har bestämt mig för att verkligen verkligen verkligen köpa en bikini nu, när halva sommaren har gått.. suck. har badat i bh halva sommaren.. fina grejer.

Just nu sitter jag fakrtiskt själv i huset här, HAHA :O Vet inte vart alla tog vägen. Eller ja, matti och älskling skulle iväg och hämta något bord tror jag.. Elisabeth är ute i trädgården, men Ella och therése är spårlöst försvunna.. haha. Ahja ;)

Fick lite uppdate från mamma förut, och både tamarillo och bamse har blivit tömkörda! Båda var helt problemfria osv, men Bamse försto inte riktigt vad det gick ut på bara eller vad man ska säga, så det blev lite missförstånd. Men tamarillo skötte sig exemplariskt som vanligt, hihi :) Åh, SAKNAR TAMARILLO! Den hästen im my heart säger jag bara. Tror faktiskt inte att någon förstår hur sjukt underbar han är? Förstår inte hur jag lyckats få tag på en sån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0