Har varit nere vid sjön och badat med hästarna..

Red bamse barbacka ner, sötan! Andra gången han badade och han gick nääästan i så långt att han började simma, fiin häst :,) Hahaha och både mamma och janne blev trampade idag, stackarna. Med typ 5 minuters mellanrum. haha. Ni skulle sett mamma alltså.. varför har man aldrig med sig kameran och kan filma allt? Haha.

Sitter just nu och tittar på tv med älskling och janne. vet inte vad dom kollar på, är upptagen med datan, haha. ikväll blir det troligtvis bara att vara hemma och ta det lugnt, myys med älskling <3
På söndag morgon åker jag, älskling och hans mamma upp till Sundsvall för att hälsa på hans bror. Blir där i ne hel vecka, kommer sakna mina fina hästar! vet dock att mamma kommer ta jättebra hand om dom, ska tjata till mig att hon ska rida bamse ett par gånger när jag är borta, haha :)
Men vi kanske hörs senareeeeeee ;)
TAMARILLO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0