Sundsvall! (Y)

Igårkväll kom vi fram till sundsvall efter en sjuukt lång resa.. Hah tror aldrig jag åkt bil så långt alltså.. Sjukt jobbigt! Men men, sköönt att vara framme iaf. Idag vet jag inte vad som händer här uppe, det märks :D
Saknar faktiskt redan mina fina hästar och allt :( haha. Men ja, jag vet ju att dom har det hu bra som helst därhemma, kan tänka mig att mamma behandlar dem som kungar! Hoppas att antingen mamma eller Janne rider lite på Tamarillo under veckan jag är borta, han blir jääättepigg när han stått ett par dagar.. haha. Bamse är det med all säkerhet ingen som kommer rida på, suck.. skithäst som skulle ställa till det för sig på tävlingen.
Men ja, när jag kommer hem härifrån är det på med gramanen och sen ut i skogen och fightas med honom. Tänker ha graman på honom då, pungt slut bara.
Ahja, nu är pannkakora färdiga, häööööööööööös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0