TAGGA SEMESTERCUP IMORGON!!

Ä verkligen sjukt taggad nu, eller ja börjar bli. Andra tävlingen för i år liksom, haha. Börjar faktiskt bli sjukt nervös.. vet inte varför, huhu.
Iaf, var uppe vid ridbanan idag och hoppade både Tamarillo och Bamse. Började med Tamarillo och det gick bra som vanligt. Vet inte vad det är med den hästen, men han är verkligen sjukt underbar! Och han blir bättre och bättre för varje gång jag hoppar.. gullehästen! :,)

Sen hoppade jag Bamse, och det gick också jättebra. Vi har inte alls samma flyt osv som jag har med Tamarillo i hoppningen, men det kommer väl. Men Bamse var jätteduktig han också! Dock tror jag att han håller på och testa mig lite eller något, för han kan dra på ett litet bocksprång eller något liknande ibland, haha sötan. Värsta ponnybuset :,)

Men hoppas det går bra imorgon, Bamse ska jag ju ha i både dressyren och hoppningen, men tamarillo bara hoppningen. Med Tamarillo har jag bestämt mig för att rida som satan runt, eller ja typ. verkligen satsa ordentligt, för jag vet att vi har en sjukt stor chans att vinna. Men med Bamse i dressyren ska jag bara se till och göra ett så fint program som möjligt (HAHA) och sen bara rida för att nolla i hoppningen, tänker alltså inte satsa med honom. Vi har massa tävlingar framför oss han och jag, så efterssom det är första ska jag bara ta det lugnt :)
Ser framemot morgondagen väldigt mycket faktiskt :)

Annars idag vet jag inte vad som händer. Ska ner till stallet ikväll och duscha både Tamarillo och Bamse, så dom är fiina imorgon! Sen så ska dom få sova inne också, mina tussar <3
Något annat lär jag väl inte hinna med heller, ska ju upp rätt tidigt imorgon :O fast ska inte vara i Frösvi förens 11 så det är rätt lugnt ändå. Min och Bamses dressyrstart beräknas vara ca 5 minuter i 12.. Hur fan kan dom hålla reda på sånt? :O Aja.

men vi hörs, har föresten ponnytäcken osv som ska säljas, så det kommer nog upp på bloggen idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0