Vart och kollat på lite hästar.. ;)

och idag hittade jag en som var helt jävla awesome faktiskt. 10 år, bara 163 men kändes mycket större, tävlat 130 med vinster, supergo i all hantering och ridning osv. Fucking perfect. Veterinärbesiktning ska göras, sen kommer han hem! Fina fina Bamse!

Igår var vioch kollade på en annan i ett försäljningsstall i Västervik.. Och, njaae. Kändes väl bra typ stundtals men det var verkligen inget för mig, men så är det. Hittade ju en weedig fining idag ist!

Efter att ha varit och kollat på häst idag åkte jag och älskling till kogar´n och bada, så jävla skönt. Är helt otroligt vad varmt det är i vattnet alltså, man fryser as mycket när man är på land men när man hoppar i vattnet blir det asvarmt.. Skumt alltså. Men det var skönt att bada, behövde det. Nu..sitter jag och väntar på att min baby ska bli klar med sitt dataspel, sen ska vi lägga oss och kolla på Game of thrones. Tror inte att jag kommer kunna hålla mig vaken så länge.. men men. Somnade ju typ vid 2 inatt och gick upp vid 8, suckkkkkk.... Men så är det, imorgon ska jag soooooooooooooova. Och rida Tamarillo.. min gosebjörn!

Nu, innan jag slutar skriva vill jag bara säga att min mamma är underbar. Hon är faktiskt det, helt jävla underbar, älskar min mamma! Hon ställer alltid upp för mig, ger mig pengar när jag behöver det, köper hästar till mig för pengar hon knappt ens har, alla förtjänar att ha en mamma som min! <3



En weedig pudding, inte sant? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0