Älskling red med mig idag, hihi! <3

idag bestämde min älskling sig för att vara världens gulligaste och följde med mig på en ridtur! <3
Han hade Tamarillo och jag Ladd, hihi, Red Ladde barbacka i bara grimma, gosh.. men det gick bra, hon är ju världens goaste häst typ! Visste ni att Ladde är 18 år, och ingen någonsin har ramlat av henne? Det är rätt ballt tycker jag! Men iaf, vart mest bara skritt och lite trav idag, är såå glad att älskling följde med ut och red! Var verkligen jättelänge sen känns det som.. men hoppas han börjar rida med mig mer i sommar :)

Annars har jag inte gjort ett skit idag faktiskt, vart hemma och slöat bara. Men har lovat min fina mamma att jag ska damsuga innan hon kommer hem från jobbet så lite nytta gör jag ju ;) Imorgon bär det av till stockholm iaf! Mamma jobbar till 4 så vi åker nog inte förens typ 6.

Vet inte vad jag ska skriva om mer.. får väl ta o klura på något.. haha.



Älskling och Tamarillo i full galopp.. för ett par månader sen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0