B e a <,3

Igår åkte Bea hem till sin ägare.. tråkigt. Synd att det inte kunde fungera.. hon va ju så jävla go..
R e s t  i n  p e a c e,  f i n a  f i n a  h ä s t.



Idag var jag och Tamarillo uppe på ridbanan iaf! Galopperade för första gången sedan skadan och tog ett par småskutt på typ 40 cm också, hihi. Men han var go och gla precis som vanligt, älskade häst! Nu siktar vi stenhårt på att komma i form till semestercupen, vi har nämligen stora planer på att vinna hoppningen, haha ;)

Efter att jag ridit drog jag och älskling till poolen och bada. Var inte särskilt varmt men vi hade kul ändån, hihi. Fattar inte att man kan ha så kul som jag har med honom.. det är helt otroligt! Dock var vattnet jäävligt grisit idag måste jag säga, as smutsigt och äckligt, usch.

På torsdag blir det av till Stockholm iaf! Kommer hem på lördag eller söndag i think. På fredag ska vi till Gröna lund, och jag har ju.. råkat lova älskling att jag ska åka massa karuseller osv med honom, kommer dö. Är skiträdd för allt sånt, sjukt läskigt. Men ja, det blir nog kul, haha.

Har inget annat kul att berätta.. livet rullar på som vanligt, jag är glad och lycklig, allt är bra, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0