.

Kom nyss ner till älskling, har vart o ridit min fina heeest <3. Var uppe vid crossbanan i frösvi typ, lät han galoppera på som satan och länge, tyckte han nog om, och han behöver det verkligen. Men ska jag vara ärlig har han nog faaktiskt gått ner ett par kilon, känns så! Men det är bra, nu har han bara typ 50 kilo överflöd.. haha. Men ja, han var fin som vanligt idag min Tamarillo.

Nu sitter jag och väntar på att älskling ska bli klar med sin lol match.. åh -.- Sen vill han att vi ska ligga pch kolla på serien game of thrones, men ska försöka övertala honom att vi ska dra och bada istället. Man kan ju fan inte sitta inne i det här vädret och kolla film? Suck..

Men ja, vi höres ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0