Kommer inte ens ihåg senaste gången jag bloggade..

Men tycker att det har blivit sjukt tråkigt faktiskt. Ser ingen mening alls i det längre, men får väl se om det ändrar sig så småningom, men förvänta er inte något..

Men ja, det mesta rullar väl på som vanligt skulle jag tro. Idag fick vi sommarlov, sjukt nice verkligen. Synd bara att det var pissväder så vi var tvugna att sitta inne i gympasalen.. haha. Men nu är det f'n äntligen sommarlov, ska chilla galet hela sommaren. Hästarna, älskling, poolen, kogarn.. ja, skapligt slönt ska det bli att slippa skolan.

Tamarillo har jag börjat rida nu igen och allt går hur bra som helst. De 2 veckorna jag ställde av honom pga ögat gick han upp 20 kilo.. han är smällfet! Om han ska komma i form till semestercupen måste han sättas på både bantning och hårdträning.. haha. Men är glad att ridningen funkar bra, skrittar och travar bara fortfarande men får börja galoppera nu också :) Dock ska han bara äta hela j'vla tiden när jag rider så det blir inte speciellt.. aktivt. Han bara drar ner huvudet och jag är för svag för att orka dra upp det igen.. så vi kan stå där ute på en äng hur länge som helst och jag får honom inte därifrån... suck! Men han är snäll och go, min heeest <3

Hur som helst, kommer inte ha kvar Bea. Varför tänker jag inte berätta här i bloggen då det finns folk som läser den osv.. finns folk till allt.. Men men, när vi har skickat hem henne kanske jag skriver något om varför vi inte ska ha kvar henne, vi får se. Synd att det blev som det blev.

Men ahja, nu ska jag fortsätta njuta av mitt regninga sommarlov.. vi hörs.



Jag ångrar att jag släppte taget om dig, älskade häst. Jag visste att jag skulle ångra mig, jag visste att det var en dålig ide. Jag visste det, och ändå lämnade jag dig, FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0