Maaaaaaajsbajs

Första dagen på sommarlovet och det är skitväder. Vad annars liksom, klart som självaste fan att det ska vara dövarmt veckorna innan sommarlovet för att sedan bli.. bajsväder så fort skolan slutar. Åh, så jävla irriterande. Suck.

Men idag var jag iaf ute och red en sväng med min älskade underbara mamma <3 Imorgon ska hon med mig ut och rida igen, fiiina grejer. Imorgon ska vi upp till ridbanan och då ska jag galoppera Tamarillo första gången sedan skadan.. Tänk om han boclar av mig, haha.

Iaf, idag fick jag även på att tömköra en häst för första gången! Efter att jag o mamma hade vart ute o ridit lånade vi Lenas tömkörnings saker och satte på Ladde. Hon såg riktigt glad och nöjd ut faktiskt, och det var sjukt kul att tömköra, hihi.

Vid 3 kom mormor och morfar med tårta och massa kakor, Rickard fyller ju 8 år idag, grattis! Av mig och kicken fick han 2 chipspåsar... ehe. Sen så fick han nån as rolig sak i present som jag också vill ha :( Typ som ett gameboy eller vad det nu heter, men det verkade iaf vara as kul :( HAHAHAHHAHAHA, Ska tjata på älskling (a)

Men iaf, höööööööres imorgon kanske, äre fint väder så lär vi vara i poolen hela dagen typ, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0