Nu är Bea hemma!

idag red jag hem Bea till vårat stall! Marie och Nathalie var snälla och red med mig också, hihi. Men nu går hon iaf och äter massa grönt gräs i en stor hage tillsammans med våra andra. Just nu går bara våre 3 i en egen hage efterssom vi inte vill att Tamarillo ska gå med massa andra när han har ont i ögat osv.

Men ihopsläppet gick jättebra! Var inget spring över huvud taget! Bea bara gick fram till närmaste grästuva och började käka, haha skapligt cool häst. Men ahja, är glad att allt gick bra och att det inte blev massa spring osv.

Hovslagarn skulle kommit idag också.. men tror ni han gjorde de? Näee.. Fattar inte varför alla hovslagare ska vara så.. antingen kommer de flera timmar för sent eller så kommer de inte alls.. Suck. Ahja, tur de finns iaf..

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, jag och min älskling. Kanske blir att dra till Blackstad sen o bara pool eller något. Samuel är ju nere i Blackstad nu också så ska väl hälsa på honom :D Sjukt skönt med ledigt ända tills på tisdag, sitter inte fel :D
Ahja, hörs sen :D
HIHI random bild på mina och Beckas skor. Saknar dom skorna.. suck :,( HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0