Om du inte kan älska, kan du heller inte bli älskad.

Sitter just nu nere hos älskling och väntar på att han ska bli klar med sitt otroligt irriterande dataspel.. När jag lyckats slita honom från datan ska vi lägga oss och glo film, och så ska jag somna i hans famn.. vilket jag alltid gör när vi kollar på film.. orkar aldrig hålla mig vaken.. huhu.

Imorgon ska vi in till stan iaf. Älskling ska fixa nånting med körskola osv efterssom han snart ska börja övningsköra! Tror de kommer gå hur bra som helst, han är en naturbegåvning på precis allt! Men ska fixa lite saker i stan imorgon osv :D

Mååååste hitta något att ha på mig på Carines stundent och skolavslutningen snart också! Vi åker ju till Stockholm på onsdag tror jag, och jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig! Jaja, får väl dra med mig mamma in till stan snart.. börjar på lite smått panik, hahaha.

Imorgon tror jag att Bea ska få vila men är inte säker, och Tamarillo får jag ju inte rida :( Ögat ser jättemycket bättre ut nu iaf, hoppas kunna börja rida nästa vecka typ :) Men iaf, imorgon blir det nog att dra till Blackstad också, bada pool och sen dra hem till Tonek, chill!

Men ja, ska snart krypa ner i sängen jämte älskling och kramas.. är helt slut. Kommer somna på 2 sekunder.



Ibland är det svårt att förstå hur lyckligt lottad jag är. Jag har världens bästa familj, världens underbaraste hästar, jag har en mamma som verkligen gör sitt allra bästa för att jag ska lyckas i min ridning, och jag har en sjukt go älskling som alltid finns där och stöttar mig. Känslan av att ha en sån underbar pojkvän som jag har borde alla få uppleva, det är helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0