Sitter och väntar på att älskling ska bli klar med sitt dataspel..

Sen blire filmmys så det bara skriker om det ;) Var i Arum förut så han köpte massa gottigott, fina grejor. Vi ska se filmen next 3 years eller vad den hette.. kommer inte ihåg. Vi började kolla på den hemma hos Tonek så tänkte att vi skulle se klart den.. den verkade vara rätt bra faktiskt ;)

Men iaf, idag var vi ute och red en sväng, fiiiint <3. Älskar att rida med min fina pojkvän. Är kul att se hur otroligt mycket han lär sig på så kort tid! Trots att han inte ridit länge alls ser han faktiskt ut som värsta proffset, haha ;) Har tänkt att jag ska ta med honom upp till ridbanan och ge honom en hopplektion nån dag.. Han finner inte hoppning särskilt intressant.. men det ska jag ändra på! Haha, stackarn.

Men jaaaaaaaaaaaa, orkar inte bloggggggggggggggaaaaaaaaaaaaaaa det är trååååååååååååååkiiiiiiiiiiigt och jag vet inte varför jag gör det. Suck. Ahja, höööööööööres.



Bild från förre årets semestercup med Tamarilo! Hade ridit hästen 4 gånger tror jag.. haha. I år satsar vi på en rejäl vinst, vilket vi var nära att ta förre året.. meeeeeeen, så kom underbara fina Jane där och vann ist. Jag har världens bästa hästar, thats it. Eller ja, hade. Saknar Jane :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0