Sthlm!

Sitter just nu i Pelles lägenhet med älskling och glor tv. Mamma, Janne och Rickard drog för ett tag sen, skule till skansen eller något tror jag? Men iaf, jag och älskling ska väl snart dra till Handen eller Jordbro tror jag, får se vad vi hittar på :) Vi ska väl se om vi får tag på Carine också, hihi.

Igår var vi iaf på Gröna lund! Kan säga att det var skitkul verkligen, och jag är sjukt stolt över mig själv, trodde aldrig att jag skulle våga åka så många karuseller! Med tanke på att jag aldrig varit på Liseberg eller något annat har jag inte åkt något förut, så för att vara första gången tyckte jag att jag skötte mig riktigt bra ;) Älskling och Carine åkte alla karuseller som galningar.. medans jag och Eddie stod och titta på typ, HAHA.

Den första dom lura upp mig i var Extreme, och kan ju säga att jag aldrig varit så rädd förut. Det var verkligen det värsta jag någonsin varit med om. Satt och tjöt och skrek hela tiden verkligen.. Kan ju säga att jag inte var speciellt glad på älskling efteråt.. Nääääääääääeeeeeee den var ju inte alls läskig -.-. Men hur som helst, jag åkte den, och jag är förbannat stolt över mig själv!

Men vi ska snart börja röra på oss tror jag, vi hörs senare, och då laddar jag nog upp bilder från igår också! :)

Saknar mina fina hästar! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0