10 månader imorgon, inte illa! ;)

Har faktiskt inget speciellt roligt att berätta idag, har det ens hänt något kul? haha.

Jag var ute och skrittade på Jane en stund förut iaf, barbacka ofc, hihi.
Men det gick bra, en gång fick hon för sig att hon skulle vända och gå hem, då gjorde hon något konstigt skutt så jag gled av, skillat alltså.
Men det var precis utanför vårat hus så mamma fick komma och hjälpa mig upp, heh..
Sen gick det bra iaf, inget mer försök till att vända iaf ;)

Av ganska många får jag frågan "varför rider du henne utan sadel?"
Tänkte svara på den frågat i ett eget inlägg lite senare när jag har tid, men nån dag blir det iaf!


Sen så hade jag svenskaprov idag också, inte kul alls.
Var massa frågor om sagor, gamla författare osv.. hade inte pluggat överdrivet mycket om man säger så men tror det gick rätt hyfsat ändån.
Svarade på alla frågor iaf ;)

Men ahja, nu ska jag glo lite bloggar osv, sen ska jag tvinga älskling att mysa med mig!
Vi firar ju 10 månader imorgon, visste ni om det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0