10 MÅNADER MED VÄRLDENS BÄSTA ÄLSKLING!

Ä r  d e t  i n t e  h e l t  s j u k t  a t t  v i  r e d a n  h a r  v a r i t  t i l l s a m m a n s  i 1 0  m å n a d e r ?

Jag menar, ibland känns det som att vi blev tillsammans igår, ibland som att det var en hel livstid tillbaka..
Haha, ja det är konstigt det där, men en sak som är saker är att jag älskar min fina, underbara Christian Skagvard.
Faktum är att jag faktiskt älskar honom mest i hela världen! ;)

Men jag menar, om 2 månader firar vi e t t  å r  tillsammans, liksom ett år!
Är det inte.. helt overkligt eller?
Åh vad jag är glad att jag har min fina älskling, mitt sunshine! :,)

Men iaf,

Idag efter skolan drog Becka med mig hem, så var vi hemma ett tag och bara hade lite gilrtalk, underbart ;)
Sen följde hon med ner till stallet så red jag Tamarillo en sväng på ängarna, hihi.

Seeen, drog vi ner till vägen och mötte älskling vid bussen, och nu sitter vi här hemme hos honom ;)
Becka ska snart dra hem och käka men kommer troligtvis tillbaka lite senare ikväll!

Måste vara hemma hos älskling tills 9 ikväll också, brorsan har satt förbud på att jag kommer hem, haha.
Hans flickvän skulle komma, så han har stått och lagat mat osv hela dagen, så gullig.
Han ska klä upp sig också, ha kavaj och hela köret, dö snyggt, hihi.

Men ja, det innebär såklart att jag måste hålla mig borta från huset, men det passar ju bra idag efterssom jag och älskling ändå firar månadesdag liksom ;)
Sen när mamma kommer hem ikväll får jag lov att också komma hem, haha.

Men ahja, vi höres sen!




Kommentarer
Postat av: ellinoree :)

Clark Kent där :D haha

2011-03-26 @ 21:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0