Blev ingen träning för Otto..

Min lektion ska börja vid 7, när jag kom upp till ridhuset kvart 1 hade lektionen som var innan mig precis startat.
Vilket innebär att jag inte hade börjat rida förens halv 9, och troligen inte varit hemma från stallet innan halv 11..
Så ja, jag tog min kära häst och red hem, sket i lektionen rent ut sagt.
Tycker faktiskt att det är väldigt dåligt att gå över med tiden så pass mycket.
Det är liksom vinter, vem vill stå i/utanför ett ridhus och frysa sönder hur länge som helst?
nej tack..

Men det var nog rätt bra att jag skippade träningen idag iaf.
Innan vi skulle ta ut Tamarillo i hagen skulle morsan bara kolla till hans hov (sen dramat med hans hov häromdan..)
Och det visade sig att han var brännhet i foten = inte bra alls.
Hade jag hoppat med det hade jag troligen väntat mig en halt häst nästa dag, inte okej.

men iaf, sitter hemma i sängen och gör inte ett piss just nu.
Sitter och väntar på att älskling ska komma hem från Tonek, men just nu verkar han ha en period i livet där han värdesätter sin kära vän högre än mig.
Men jag får väl helt enkelt stå ut, prioterar han andra före mig ska jag fan se till att göra detsamma!

Nog om det, vi hörs imorgon ;)

This is me right now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0