Datan är trasig :(

Kunde inte blogga mer igårkväll för att min dator typ gick sönder, heh...
Vet inte vad som hände men den bara slutade fungera, men tur att den är försäkrad iaf.
Fick dock låna en dator av Tonek så jag kan göra nånting roligt..

Vi har nyss spelat Cod och jag kan ju säga att det gick käpp rakt åt helvete.
Gick verkligen sjukt dåligt, jag lyckades liksom döda Tonek en gång men ingen mer, illa.. :(
Blev så arg så jag leava, haha.

Men idag slutar lanet vid ett, sen blir det att åka hem och rida ;D
Har lyckats övertala älskling att han ska rida en sväng med mig idag, naaw.
Så blir väl att rida jag då, upp till ridhuset eller bara en sväng i skogen, sånt som märks.
Det viktigaste är trotsallt att hon får komma ut med någon på ryggen, hihi.

Men ahja, nu ska jag.. kolla alla bloggar som jag förljer.. sjukt jobbigt :(
Ibland fattar jag faktiskt inte varför jag håller på o läsa massa bloggar.. sysselsättning antar jag.. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0