Frågor och svar, som alla andra gör ;)

1. Är du singel nu? Nej, såklart!
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa!
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? har ett seriöst förhållande :,)
4. När hade du sex senast? Har inte du eller någon annan med att göra ;) Det är inte frågestund nu, vadfan ;)
5. Har du kört oskyddat nån gång? Jo.
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nae,
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Ja, varje dag typ ;)
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Njae..
10. Haft sex på fyllan? nejdå..
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? ja
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja, varje dag!
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Nae, inte vad jag vet iaf x)
14. Somnat gråtande pga kärleken? ja
15. Varit på en blind date? nej x)
16. Varit otrogen? Nej,
17. Ångrade du dig? .....
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? Är i mitt längsta nu, 10 månader <3
19. Har du någonsin varit kär? Jag är kär!
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Jadå..


KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? Hihi, ja.
2. Är du ofta med dina vänner? Oftast med älskling, men kompisar också såklart,
3. Vad brukar ni hitta på? allt och inget, typ :P
4. Bästa minnet med nån vän? Massor ;O
5. Säg namnet på en riktigt bra vän? Becka, Ellinore
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? ja
7. Har du hatat din bästa vän? Hatat.. ogillat har jag verkligen gjort!
8. Litar du på din bästa vän? Ja det gör jag.
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? ja
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? ja
12. Vart bor din bästa vän? Nära mig ;)
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Skitsnack.. händer allt.
14. Har du ljugit för någon kompis någon gång? ja
Har någon kompis ljugit för dig någon gång? ja
16. Ljuger du för dina vänner ofta? nej..?
17. Vilken kompis var du senast med? Becka :) Fast är ju med älskling nu!
18. Har du många kompisar i din klass? Jag har Ellinore, hon är allt jag behöver§
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Jag är bara med Ellinore, fortfarande :)
20. En vän som du känt sen du var liten? Hhaha.. oj..



SISTA SOM
1. Du fick en puss av? ÄLSKLING!
2. Sov med dig i samma säng? ÄLSKLING!
3. skratt med? troligen älskling, eller Ellinore ;)
7. Delade en pizza med dig? Mig själv, förra lanet, haha.
9. Skickade ett sms till dig? Tonek :D
10. Du kramade? Älskling.
11. Gjorde dig lite besviken? Älskling :(
12. Gjorde dig mycket besviken? Älskling :(
13. Du skrev med på msn? Är aldrig inne på msn, haha. 
14. Du snackade skit om? Haha, tror det var Bella faktiskt, sorry gumman,... -.-
15. Du åkte bil med? Mamma ;)
16. Gav dig en komplimang? Älskling :)
17. Du kollade på film med? Älskling :)
18. Du åt med på resturang? öhh. vet inte.
19. Betalade något åt dig? Troligen älskling ;)
20. Grät inför dig? Kommer inte ihåg :P



BOENDE
1. Bor dina föräldrar tillsammans? nej
2. Om inte vem bor du mest hos? mamma
3. Har du eget rum? ja
4. Egen dator? Nej
5. Egen tv? Nej
6. DVD? ja, HAHAHHA.
7. Boxer? nej
8. Internet? Har inte eget internet, men vi har ju, fan xD
9. Vilka färger går i ditt rum? Grönt ;)
10. Har du stor golvyta? Nej x)
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? Vi har lyckats klämma ihop oss 3 i think ;)
12. Är köket stort? Njae.
13. Ismaskin? nej
14. Micro? ja
15. Glass i frysen just nu? nej
16. Fler än ett badrum? nej
17. Badkar eller dusch? Badkar, men det slänger vi snart ut, hihi.
18. Tvättstuga? Typ, nåt sånt, haha.
19. Balkong? Nae. 
20. Bra grannar? Älskling är bäst ;)

DIVERSE
1. Favoritfärg? Svart typ :)
2. Mobiltelefon? Samsung, nånting.
3. Skola och program? arum (yyy
4. Oskuld? Nej :)
5. Senaste filmen du såg? Lite på Black swan, sen sov vi. haha. 
6. Senaste låten du lyssnade på? Det bara är så. ;)
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Tror jag ska börja videoblogga ;) Vill ju vara lika cool som pontus.
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? orka kolla,
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? ...

10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? ...
11. Vad åt du till middag igår? Soppa ;)
12. Har du duschat idag? nej, inte än.
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? Godnatt
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? Godnatt
15. Har du skolkat någongång? ja.

Kommentarer
Postat av: ellinoree :)

älskar dig gumman, du är allt jag behöver §

2011-03-26 @ 21:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0