god morgon ;)

Stannade hemma från skolan idag med, mår bättre fast känner mig fortfarande inte frisk.
Men imorgon ska jag gå iaf, då har vi veckans första mattelektion vilket jag verkligen inte har råd att missa.
Önskar att jag kunde vara en sån som hade skitlätt för matte, ibland fattar jag verkligen ingenting, haha.
Men måste faktiskt säga att det har blivit bättre sen jag började Ankarsrum, ett tag i Blackstad var det hemsk x)

Har suttit och pluggat grekisk mytologi sen 9 i morse, häärligt!
Allt ska vara klart på fredag, men har inte så jättemycket kvar nu så borde hinna.

Snart ska jag och morsan ner till stallet och longera Jane ett tag.
På fredag får vi hjälp av Marie att tömköra för tredje gången.
Funderar på att prova skritta en stund på henne efter tömkörningen på fredag, då borde hon ju vara tillrckligt slutkörd för att inte orka bralla av mig, haha.
Tiden börjar dra ihop sig ganska rejält nu...

Efter stallet blir det att dra ner till älskling och kolla om han är hemma.
Han mådde också skitdåligt igår så vet inte om han gick till skolan idag..

Sen kan jag ju berätta att det troligen blir provridning på hästen vi tittade på i söndags.
I början på nästa vecka kunde han ta in den till ridhuset så jag kan provrida, skitkul!
Men men, mer om det senare ;)

Men ahja, vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0