Häng med älskling och Beckaboooooiiii.

Sitter hemma hos älskling med Becka, min fina unge§
Saknar den bruttan allt för mycket alltså :(

Men iaf, idag var jag ute med Tamarillo och pulsade i snön ;)
Dock är han ju säkert åtminstone 200 kilo tyngre än Ladde så han sjönk igenom ganska mycket :(
Men tog några travar iaf, ville inte anstränga honom för mycket, gammelmannen ;)
Men han skötte sig jättefint, var lite rädd för småsaker när det blåste osv, men men.
Tamarillo uppskattar inte att folk hänger tvätt utomhus, haha.

Imorgon ska jag iaf till skolan, är rädd för att missa för mycket osv.
Måste ju ha bra betyg så jag kommer in på strömsholm, haha.
Men seriöst, har inte en aning om vart jag vill gå gymnasiet om jag inte kommer in där.
Jag har liksom velat gå där sen jag var 8 år, det finns fanimej inget annat alternativ typ, hehe..
Men jobbar jag hårt och ger mig fan på att jag ska komma in så lär jag nog göra det, hihi ;)

Men men, nu ska jag övertala Beckaaaa att hon ska gästblogga åt mig, får väl se hur det går ;)



Becka och jag, världens finaste brutta, j a g  l o v a r  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0