Ingen rubrik

Hinner nästan aldrig blogga på morgonen men idag blev visst ett undantag..

Saknaden efter Jane varken försvinner eller minskar heller för den delen.. skit.. Att gå till stallet igår var faktiskt ganska hemskt om jag ska vara ärlig. Att gå in i hagen och inte se ett grått huvud som sticker upp ur en hö hög.. Att bara behöva ta in 2 hästar och ge dom mat..
Ja vad ska jag säga.. det var helt tomt bara, men på något sätt kändes der som att hon var med mig ändån. Hennes närvara var kvar i luften nere i stallet..

Och ja.. gud vad jag tjatar om den där j'vla hästen tänker ni alla, men det skiter jag fullständigt i. Jag har förlorat min bästa vän, jag har all rätt i världen att må skit!

Men iaf, igår var jag ute en stund på ängarna med Tamarillo och älskling körde moppe brevid.. Tror Tamarillo förstod att allt inte stod rätt till för han var verkligen en pärla, så sjukt underbar han var igår alltså..

Idag är det iaf skolan, sen hem, ner till stallet och sen Ottoträning ikväll. Hoppas väl på att det går lika bra som det gjorde förra gången. Hoppas jag kan koncentrera mig också bara, men det går säkert bra..

Tur jag har Tamarillo, min gosiga lilla nallebjörn. Kan ju ta och berätta att allting med Jane hade varit 100 gånger svårare att komma över om jag inte hade haft ett stort, underbart halvblod som står och väntar på mig när jag kommer ner till stallet...

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0