Ingen uppdate igår alls,

Inte bra Emma, inte bra alls!
Men sanningen är att jag faktiskt hade fullt upp hela dagen! :D

Älskling tog en buss till min skola igår, så han åkte med mig hem i skolbussen ;)
Sen drog vi direkt ner till stallet och gick en sväng med hästarna, Jane skötte sig kanon!
Sen när Simon hade hem toh vi moppen hem till Tonek och chilla´tet.
Var sociala med folket där och hade det allmänt trebligt bara, haha.

Sen kom morsan och hämtade mig och älskling hos Tonek, åkte hem och kramades, hihi (a)
Och ah, sen duschen osv, sen var han tvungen att dra hem :(

Kan ju säga att jag saknar honom enormt jävla mycket..
Eftersom vi inte var helt.. sams igår är han allt jag kan tänka på, usch :(
Får se till att han ringer mig när han har vaknat, vilket borde vara snart btw! :D

Iaf, idag är det träning för Otto som står på schemat, yeey! :D
Kommer inte bli någon uppdate idag känns det som, möjligtvis när jag kommer hem från skolan, men som sagt, det är inget att räkna med.
Annars får ni väl klara er tills imorgon vadfan, ni har ett liv liksom ;)

Haha, driver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0