Ingen uppdate..

Känner att det blir så ganska ofta nuförtiden, men det får ni faktiskt leva med.
Jag har som mål att blogga minst 2 gånger om dagen, (och det är verkligen miiinst), och för det mesta lyckas jag hålla det.
Ibland blir det över 5 inlägg per dag liksom, så därför skadar det inte om jag skippar en dag ;)
Dessutom är jag bättre på att uppdatera än de flesta småbloggar jag läser, så liksom, ett finger till dig om du har något emot mig och min dåliga uppdatering, haha.
Men jaja, nog om bloggande och uppdatering.. ZzzZ!

Idag tömkörde vi Jane iaf!

Och ja, kan ju säga att hon verkligen skötte sig kanoners, struttade runt som en söt prinsessa.
Hon var jättesnäll både på dit och hemvägen idag också, framsteg!
På vägen hem var hon så snäll att jag nästan kände för att hoppa upp på henne och rida, haha (a)
Men blir att börja rida henne vilken dag som helst nu, förhoppningsvis är hon lika lugn som hon är när man leder henne ;)

Sen kan jag ju berätta en annan sak också, jag körde växelmoppe för första gången i hela mitt liv idag!
Jag som alltid har varit livrädd för allt som har med motorer att göra? Haha.
Men körde iaf flera varv runt stallet här hemma, lyckades växla och allting ;)
Kände mig väldigt duktig där ett tag måste jag säga!
Övade till och med på att bromsa, inte för att det finns några bromsar på den moppen, men det är ju bra att kunna när de väl kommer på, haha.
Men älskling fick hem saker till moppen idag för typ 1000 kronor idag så nu blir moppen piiiimp!
Till och med bromssar ska den få.. heh..

Ahja, ikväll blir det fredagsmys med älskling framför filmen Bandidas, älskar den alltså!
Så jävla skönt med fredag så det inte finns.. ahja, höres :)



Haha, diggar bilden stort, x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0