JAG ÄR KÄR!

Kom precis hem från Vimmerby efter att ha kikat på häst! ;)
Den vi egentligen skulle kollat på visade sig att den inte var så intressant, men han hade en 4a åring i samma stall.
Och ja, kan ju säga det att jag blev kär när jag kollade honom i ögonen (a)
Så satans söt, nyfiken och social så det banne mig inte finns!

Men iaf, vi tittade bara på hästen, blev ingen provridning idag.
Men han som har honom hemma skulle väl ta in honom till ridhus nåndag så vi kan testa honom.
Kan ju säga att första intrycket av hästen var.. så bra det kan bli i princip.

Känns faktiskt jättebra det här, hihih.
Berättar mer senare, men världens gulligaste häst ever! ;)

Men ska väl inte sitta och skriva för mycket om honom, då blir väl älskling svartsjuk, haha ;)
Den tråkmånsen kunde inte ens följa med till Vimmerby, så dum, haha :(
Btw så åkte Carine hem idag, tråkigt! :(

Men nu ska jag se till att krama älskling och ge honom en feting puss, hörs! ;)

Och juste, stort tack till Marie för hjälpen idag, du är en ängel!



Jag och världens goaste Tamarillo.

Man kan faktiskt säga att hästen vi kollade på idag var likadan som Tamarillo i psyket, underbar!
Eller ja, av vad vi sett iaf, han kanske blir en jävel när han kommer i trotsåldern ;)
Tur jag har Marie som kan hjälpa mig med allt, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0