Lan hemma hos Tonek ;D

Idag blev det visst minilan hemma hos Tonek, så nu sitter jag och älskling där..
Är knappt något folk, fast inte gör det mig något, hatar när det blir fullproppat, haha.

Men iaf, idag red jag och min fina Ellinore i ridhuset ;)
Eller ja, hon longerade Ella och jag red Tamarillo, hihi.

Efterssom jag inte tränat för Marie med honom på jättelänge har han blivit jätteseg att jobba i form, hård i munnen osv.
Men idag gick det faktiskt helt okej, han gick väl inte i någon superform direkt, men det var absolut helt acceptabelt.
Tanken var från början att han skulle fått hoppa lite idag, men jag tyckte att han var i större behov av lite dressyr.

Han skötte sig jättebra på vägen upp också, skulle inte stanna och gå hem en enda gång, söta lilla gubbe :,)
Vet inte om det är att han testat mig eller om det är så att han faktiskt har varit rädd.
10 meter in i skogen är det liksom uppbökat av vildsvin precis överallt, så det är möjligt att det är dom han hört när han vänt och velat sticka hem, haha.

Men idag skötte han sig, och det är huvudsaken ;)

Men ahja, uppdaterar mer senare, vi höres!



Älskar bilden alltså.. varför vet jag inte, men den är.. cool på nåt sätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0