Mejeriet (yyyyyy

Tjenare tjenare, sitter på mejeriet i stan med älskling och Becka right now ;)
Men men, det är oviktigt.

Kan ju bara ta och berätta att Jane har varit en riktig pärla dom senaste dagarna.
Ridningen har funkat kanon!
I förrgår var vi uppe i ridhuset, jag red Jane och älskling Tamarillo.
Både travade och galopperade och hon var hur snäll som helst, lite småbusig med gud så underbar :,)
Blev faktiskt så glad att jag nästan började tjuta, min fina häst.

Iaf, hon åker hem på söndag istället vilket innebär att jag får en extra dag med henne.
Har tänkt dra upp till ridhuset med henne på fredag eller lördag också, vill ta några små språng med henne innan hon åker..
Kommer helt seriöst tjuta sönder den dagen vi lämnar henne..
Älskar hästen något otroligt mycket alltså..

Men ja, vet att det har varit lite uppdatering dom senaste dagarna men älsklings skoldator har kraschat så jag har ingen dator att använda hemme hos honom längre, haha.
Hoppas han får en ny snart iaf, och att de lyckas få ut alla bilder som fanns på den.
Har seriöst typ 100 bilder på den datorn som jag bara måste ha, hundratals på Jane..

Men nu ska vi dra, ses ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0