Meningslöst inlägg number 1.

Sitter i sängen och dunkar musik, pratar med min fina bror som står och fixar håret vid min spegel.

Har fortfarande på mig kläderna jag sov i, sminket är inte ens halvklart och håret ser ut som skit.
Men idag är en sån dag då jag verkligen inte orkar bry mig, idag är ingen bra dag.

Jag önskar att jag kunde vara hemma hos älskling och bara ligga och kramas.
Få några tröstande ord från den enda personen som förstår mig, allt kommer bli bra..
Önskar att Jane stod nere i hagen och väntade på mig, inte att hon vore typ 50 mil bort..

Som sagt, idag är ingen bra dag, alldeles för mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud.. men jaja..

Orkar inte blogga mer för tillfället, varför skrev jag ens det här inlägget?
Bra fråga, den ska jag tänka på.

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0