Saknar älskling sjukt mycket..

Sitter i sängen och glor datan.. för tillfället är internet skitsegt, tog mig typ 10 minuter att komma in på blogg.se.. sinnessjukt.. Men iaf, ska väl snart gå och sova tror jag, är inte det minsta trött och känner verkligen inte för att sova, men men..

Har pratat en stund med älskling i telefon också, var bara med han tills 9 idag, depprimerande. Men nu smsar vi iaf, min goa lilla grabb!

Har musikprov imorgon också, massa pianosaker var det, känns inte som att det kommer gå speciellt bra men får väl göra mitt bästa. Har försökt få in så mycket i hjärnan som möjligt under kvällen, dock utan något större resultat. Sedan Jane åkte är det som att allt jag ska lära mig bara går in genom ena örat och ut genom andra..

Skulle ridit Tamarllo idag också med regnade och massa så han fick stå ytterligare en dag, tror jag inte han dör av, Haha. Men imorgon ska jag iaf ut med honom i skogen, får väl se vart det bär av, sånt vet man aldrig i förväg..

På lördag åker vi möjligtvis och tittar på en häst.. Jönköping nånstans tror jag att det var! Ett riktigt fint sto som vi var intresserade av för ett par månader sen, men då blev hon såld, dock är hon ute på annons nu igen. Men vi får se, berättar mer om vi åker!

Sa ju att jag skulle slänga upp en bildbomb på Jane också, och den kommer snart. Är en hel del bilder och efterssom jag har nästan alla på den här datan går det lite segt.. Hade ju hundratals på älsklings skoldator som kraschade, så alla mina fina bilder försvann :( Jag som hade struntat i att lägga upp dom på bloggen bara för jag ville ha så mycket nya bilder som möjligt tills hon skulle åka.. men ahja, får völ ta dom jag har kvar.

She looks like a star, i promise.

Ahja, vi hörs imorgon !
Vill inte riskera att hela datan dampar sönder om jag lägger upp en bild så skiter i det. Vet att det var ett par dagar sen men sånt är livet, learn to accept..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0