Sämst humör ever or whaaaaat..?

Haha, ser att jag visst har slagit mitt rekord, inget bloggande på 2 dagar, illa.
Men orkar verkligen inte bry mig, är på sämst humör ever.

Igår var det träning för Otto iaf, och jag måste säga att det var den bästa träningen på... sjukt länge iaf.
Hästen var kanon, jag red bra (inte för att skryta men det var faktiskt bra).. och ja, allt stämde igår helt enkelt.
Vi sammarbetade något så förbannat bra, ni anar inte hur underbart det kändes!
Plus att Otto sa att så länge han vill hoppa så kan vi låta honom göra det.
Efterssom han inte riktigt är som han ska i ett bakben var vi osäkra på om man kunde fortsätta hoppa eller om man skulle sluta helt, men han sa att så länge han inte börjar stoppa osv så är det ingen fara, sköönt.
Kort och gott, igår var en kanonträning!

Idag är det ju studiedag också, vilket innebär.. häst? ;)
Hade tid för tömkörning med Jane kl 12 så jag red upp genom skogen på henne, Rickard red Tamarillo och mamma gick brevid, haha.
Men hon skötte sig jättefint, var lite småjobbig ibland men det gick att lösa enkelt.
Vad ska man säga, hon är underbar, helt enkelt! :,)
Tömkörningen gick också bra, hon bråkar inte alls lika mycket som hon gjorde i början osv, duktig flicka!

Nästa gång skulle Marie rida henne, får väl se hur det går, har en stark känsla av att det inte kommer uppskattas alls av Jane, men jag är så sjukt glad att jag får hjälp av Marie.
Utan henne hade det verkligen varit hopplöst att få igång Jane, hehe..
Modiga Marie, haha ;)

Men jaja, resten av kvällen ska ägnas åt plugg, plugg, plugg, och kanske lite mer plugg.
Jag råkade ju göra att misstag idag som gör att jag inte har någon pojkvän att umgås med..
Mer om det senare..

ahja, vi hörs väl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0