Sitter hemma hos älskling,

Vi har precis haft moppeteori han och jag, haha.
Så nu har han förklarat hur jag ska göra för att bromsa, växla osv..
Får väl se hur det går när jag ska prova och köra, har visst råkat lova att jag ska testa så fort hans moppedelar kommer hem, heheee..
Just nu kör ju ungen utan några bromsar över huvud taget, aldrig att jag kör moppen då säger jag bara!

Jag och mamma var ute och tog en promenad med alla hästar förut idag.
Trots att Jane inte varit ute och gått på flera dagar skötte hon sig kanon, det var mer än vad jag hade förväntat mig faktiskt!
Redigt lugn och fin var hon, gullehästen :,)

Tror jag börjar få öroninflamation också, redigt jobbigt :(
Har skitont i vänsterörat, känns som att det har ett eget litet hjärta som pumpar runt, fyfan :(
Men om det inte är bättre imorgon ska jag se till och dra till en läkare, vill bli frisk nu alltså..
Och blir det ingen skola imorgon får jag väl be Ellinore ta med mina mattegrejer hem så jag inte kommer efter, haha.

Tror jag har historiaprov imorgon också om jag inte minns fel? suck.. :(

Men ahja, nu ska jag fortsätta tjata på älskling att vi ska kolla på solsidan, tror jag börjar bli lite smått beroende, haha.
Men man kan ju inte göra annat än att älska programmet, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0