Ska snart dra till stallet,

Tänkte bara skriva ett inlägg så att inte bloggen dör ut helt, haha.

Men iaf, idag är det somsagt Otto träning, ska snart dra till stallet och fixa Tamarillo.
Idag är det bara jag och Sofia för Stella skulle inte vara med.
Haha, är fan läskigt att se när Malin hoppar så högt, jag lovar det är typ 10 cm kvar på hinderstöden :o
Hoppas inte Otto ska ha mig till att göra det där när det bara är jag och hon.. hehe.
Fast nej, Otto vet vad som är bäst för Tamarillo och skulle aldrig utsätta hans gamla kropp för det, hih.
Han har faktiskt själv sagt det ;)

Det är en sak som är jättebra med Otto, han vet att hästen är gammal, därför ska han inte ha honom till att hoppa 130 liksom.
Även fast han vet att Tamarillo var en bra tävlingshäst för ca 10 år sen så tar han det lugnt, jättebra.
Skulle aldrig förlåta mig själv om jag förstörde Tamarillo på något sätt genom att hoppa höjder han egentligen inte orkar...

Men ja, haha blev en jävla massa tjat om hästar här nu som Bella brukar säga, haha.
Min gullefia§

Ahja, vi höres ! :*

Kommentarer
Postat av: bella

haha hästar </3

2011-03-01 @ 20:41:10
URL: http://bellaalstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0