Träningen för Otto igår var.. kanon..

Vet faktiskt inte riktigt hur man ska beskriva träningen igår, min häst är helt underbar faktiskt. Hoppade riktigt fint igår, tog i över varenda hinder, var högt över, hoppade med ryggen osv. Blev skapligt nöjd med min gamla gubbe igår, han är trotsallt 20 år snart, och ändå hoppade han som om han vore 10. Det är så kul att ha honom när det bara känns som att han blir yngre för varje gång man rider honom.

Det har till och med blivit lite unghäst över honom, gulleplutten.
Men ja, jag älskar min stora svarta gosebjörn helt enkelt. <3

Ska snart se till att dra till bussen också, orkar verkligen inte idag, :( Sen Jane åkte har allting varit så sjukt tråkigt i skolan, har ingen lust att göra något..  Men det tar sig nog med tiden, just nu är det bara när jag verkligen måste koncentrea mig som tankarna på henne kommer tillbaka.  Men igår pratade vi iaf med hennes ägare och allt är bra med henne, hon har blivit riden och det har fungerat bra, hon har blivit kompis med hästen som går i samma hage osv.  Är så förbannat stolt över den där hästen, hon är min stjärna.

Innan jag går.. vill jag bara säga tack till världens finaste älskling för att han är så underbar som han är. Allting hade varit så mycket svårare om inte du fanns. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0