Vaknade nyss upp hemma hos älskling ;)

Fått en redigt lång och skön sovmorgon, underbart!
Brukar för det mesta vara uppe och hoppa innan kl 9 varje helg för det är alltid något som ska göras med hästarna tidigare än nödvändigt, men inte idag, så skönt ;)
Hatar faktiskt att behöva ställa alarm på helgerna, haha.

Men iaf, idag tackade jag nej till en shoppingrunda på ikanohuset i Linköping, ska vara hemma och rida ist ;)
Idag har jag faktiskt gett mig fan på att jag ska rida Jane, och jag har gett mig fan på att det ska gå bra också.
Men ja, får väl ta och börja med Jane så jag kan avsluta med min lugna, snälla Tamarillo ;)

Är sååå skönt att ha en häst som Tamarillo, alltså ni anar inte!
Om man är skitarg för någonting är det bara gå ner till stallet och rida Tamarillo så är man glad på nolltid!
Han gör verkligen alltid sitt bästa, gubben min.

Idag tror jag att älskling ska fixa iordning moppen också, sen ska jag övertala honom att jag ska få köra nere vid stallet, är så sjukt jävla kul, haha.
Han sa innan jag körde att jag skulle bli "körkåt" när jag väl gjort det en gång, envis som jag är sa jag självfallet att det skulle jag absolut inte bli, det skulle vara såå tråkigt så.
Men ack vad jag hade fel, att köra moppe är verkligen skitkul, han vann, den jäveln :(

Visste ni föresten att jag och älskling firar 10 månader om ett par dagar?
Sjukt vad fort tiden går alltså, jag menar, det är ju snart ett år?
Ojjjooojjjojjj...

Men ahja, uppdaterar mer senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0