A drop in the ocean..

Ser at jag blivit dålig på att blogga igen.. ber om ursäkt.

Iaf, nu har skolan dragit igång igen, skitråkigt. Jag som hade de så gött på lovet alltså :(

Men ja, idag efter skolan drog jag upp till Frösvi med Tamarillo :D Efterssom det är maskeradhoppning på söndag kände jag att jag behövde hoppa honom lite :D Han var sjukt fin idag faktiskt, jättepigg med drog inte nånting osv, kul! Hoppade ett par språng på 105, kändes bra iaf :)

Har lite beslutsångest över vilka höjder jag ska hoppa på söndag också, haha. Hade ju tänkt hoppa 90 och 100, men med tanke på att hela jag kommer vara uppstoppad med kuddar osv kommer det nog bli lite svårt.. + att jag ska rida i typ mjukisbyxor, det är helt sinnesjukt hur mycket man glider faktiskt.. Så ja, tror jag sänker klasserna till 80 och 90, jag tänker inte ramla av på maskeradhoppningen och skämma ut mig totalt när jag ser ut som en.. köttbulle.

Iaf, på maskeradhoppningen ska jag vara utklädd till Nalle Puh, sexiiiigt ju? Haha.

Har faktiskt inget mer att berätta.. är sjukt trött. Ska snart dra hem till mig, sitter och väntar på att älskling ska bli klar med sin lol match bara.. suck.



Såhär kommer jag och Tamarillo sluta på söndag. Han kommer ramla på mig, på grund av att jag blev så extremt tjock i mina kläder.. heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0