..

Heehhej bloggen, haha.

Fredag idag = massa mys med älskling! Underbart helt enkelt, åh vad jag älskar helger :,)

Iaf, red en sväng ute på ängarna med Tamarillo idag också. Skulle ridit upp till terrängbanan men var rädd att det skulle börja åska osv efterssom det gjort det av och till hela dagen typ. Men ja, han var go och fin, awesome.

Skulle ju dragit o ridit Bea också, men hon fick vila idag, hade ingen skjuts :( Hade tänkt be Elisabeth köra upp mig men direkt när hon kom hem åkte vi och käka pizza, mums fillibabba! Snäll är hon som bjöd på pizza, Tack så mycket! :)

Men ja, imorgon får jag se till o ta mig dit på något sätt iaf. I värsta fall får jag väl knata.. suck.

Älskling och jag har spenderat hela dagen tillsammans med Martin också. Glott film och haft det allmänt trevligt, han förljde även med till Arum o käka pizza, trevligt :D Han tog nyss moppen hem, så nu är det bara jag och älskling kvar, haha :)

Ahja, nu ska jag njuta av att det är fredag, kanske uppdaterar mer sen, kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0